tisdag 27 augusti 2024

Tisdag 27/8-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen somnade igår och kom igång idag till tre tiden låg sedan till sex sju tiden innan jag somnade igen kom sedan upp till åtta tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 tiden. Fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 13:30 tiden då jag gick igång med ett spel jusant som jag spelade ett par timmar nja en timme nått sånt var det nog för till 14:00 tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Gick igång med middagen till 14:50 tiden då skalade jag potatisen sedan åt jag till 15:30 hade idag karréer med potatis och sås idag igen. Kommer inte ihåg vad jag såg på så det var nog inget viktigt idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover bättre inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha fick ett mail igår och nej de ville inte ha den heller så nu är det bara två kvar som skall svara och nej jag tror inte längre på att de vill publicera den heller. Men ett förlag skall säga varför de inte vill och det kan jag använda hoppas jag i alla fall. Det andra förlaget svarar nog inte alls och då vill de inte ha den heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: