onsdag 21 augusti 2024

Onsdag 21/8-2024 20:05

DAG: Jaha till natt inatt vaknade jag igen till två tiden sedan låg jag till fyra tiden och somnade sedan till fem tiden låg sedan vaken till sex då mobilen ringde sedan snuzzade jag till sju tiden sedan ställde jag mobilen på ringning till 8 och så låg jag till 8:20 då jag gick till läkaren. Sedan gjordes undersökningen och det gick bra och jag hade inte någon cancer sa han i alla fall så en bra sak är klar sedan gick jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och när jag kom hem fick jag i mig frukosten och så la jag mig igen. Sov då till 14:40 då mobilen ringde och jag skulle till gymmet men jag hoppade det idag för jag var illa seg efter tidig morgon. Så sedan till 16:00 tiden gick jag igång med middagen såg idag första avsnittet på ny gamla serien umberella på netflix såg innan ett avsnitt av annan serie innan detta. Sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha hoppade allt idag men det tar jag igen tills måndag igen nästa vecka då vill säga.

ROMAN: Jaha inget idag heller jag väntar på svar från förlag har tre till som skall svara och så hoppas jag får svar från sköterskan om tabletterna förhoppningsvis denna veckan vi håller tummarna för det tack.

MUSIK: Och nej inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: