lördag 31 augusti 2024

Lördag 31/8-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt kom grannen hem sedan just som jag skulle lägga mig med så jag låg länge vaken innan jag somnade. Så kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen låg idag till 14:00 då jag kom upp och satte mig och läste ett tag sedan gick jag igång med romanen mer om detta nedan. Sedan till 16:45 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med potatis och sås och såg inte på nått idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Jaha idag fick jag lite gjort efter att jag hade läst ett tag fick jag igång romanen igen och körde ett tag innan jag la ner för dagen körde inte så länge men jag tror att detta kommer fungera att köra igen. Vi hoppas på detta i alla fall.

MUSIK: Jaha inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: