tisdag 20 augusti 2024

Tisdag 20/8-2024 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till 7 tiden och kom sedan ur sängen till 8:30 la jag igen och låg till tolv tiden då jag kom ur sängen och fick igång min runda att handla lite sedan till apoteket och fick min tandkräm och så hem igen. Fick igång middagen till 15:00 hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg idag sista avsnittet av serien jag såg och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så skall jag ta laxeringsmedlet idag och sedan igen imonn innan jag går till läkaren.

TRÄNING: Jaha har packat väskan så får vi se om det blir något imonn eller inte. Skall upp till sex och sedan ta medlet och så gå till 8:30 till läkaren.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: