tisdag 13 december 2011

Tisdag 13/12-2011 20:10

DAG: Jaha kass dag idag men vi börjar med natt som vanligt. Kunde inte somna som jag ville igår men till tre tiden så somnade jag. Men jag fick bara sova fram till nio då ringde telefonen, tror det var comhem men sa nått och så tillslut så la hon på. Trodde det var Telia men det var nog comhem så efter detta så låg jag två timmar innan jag tillslut somnade igen. Sov sedan av och till fram till två, och då fick jag lägga ner romanen idag. Fick i mig frukosten och sedan så drog jag i mig en mjukis och drog där efter till ICA. Köpte lite sedan hem igen när jag kom hem så gick jag igång med middagen. Hade idag korv och pommes med ketchup och såg på min serie idag. Så mer? Kass dag hela dagen kass för att jag fick ett samtal så tidigt men det tar jag igen imonn hoppas jag. Så mer? Nä inte mer kommer igen imonn med mer lite piggare då hoppas jag.

TRÄNING: Ja inte nått på denna punkt idag.

ROMAN: Nä inget här heller idag, men kommer igen imonn.

MUSIK: Ja testade idag och det var sladden som var kass men den fixade jag till och det var okey idag.

Så kommer igen imonn så tills dess säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: