söndag 25 december 2011

Söndag 25/12-2011 20:01

DAG: Jaha till övriga dagar då ja, först dagen innan dagen jag kom till farsan och drog i mig för mycket öl så min mage gillade inte detta och låg sedan vaken hela natten för detta. Och så fixade jag till julskinkan första i mig liv men jag hann inte griljera den fick göra det nästa dag.  Så julafton så fick jag i mig frukosten och sedan så griljerade jag skinkan och så till tre tiden så gick jag igång med middagen. Kan sägas att jag inte drack så många öl den dagen heller. Så revbensspjäll och köttbullar blev det med potatis och en gräddsås. Så sedan sparade jag ett gäng spjäll till middag idag. Gick och la mig till tio tiden och somnade någon gång och sov så där under natten vaknade till tio tiden idag. Fick i mig frukosten och så till tolv tiden så drog jag hem hit. Så när jag kom hem så stack jag med en gång till ICA för att handla. Sedan hem igen och drog igång med middagen körde pommes och värmde upp spjällen i mikron. Så såg ett par serier när jag åt med. Så mer? Jo morsan är bättre men inte bra ännu hon hade vatten i lungorna och lite till så vi får se när hon kommer hem. Så mer? Jo jag gjorde ju hemsidan när jag kom hem från ICA med idag hade alla uppdaterat och det gav 121 122 123 på spotify sidan och 148 149 150 på startsidan. Så mer? Jo jag vann 10 och så 23 på lotto och en tia lott skall till tisdag efter klippen ta ut detta och köpa en ny musikdator. Ja kanske räcker det inte till men det är nära iallafall riktigt nära. Mer då? Nä inget mer idag kommer igen imonn då det är träning som vanligt nä inte riktigt lite tidigare imonn redan till tre.

TRÄNING: Ja de stänger till sju så jag sticker till tre istället för fyra. Så och så skall jag också sänka på allt men då köra superset imonn kommer nog ta en timme och så löpbandet en halv så kommer vara tidigt imonn. Väskan är packad och klar.

ROMAN: Ja till onsdag så skall jag köar igen då ja, återkommer då med mer.

MUSIK: Ja vi får se vad jag hinner med imonn skall ju sticka tidigt så får se vad som händer och fötter.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: