fredag 2 december 2011

Fredag 2/12-2011 20:16

DAG: Hu idag var jag sen men jag låg på sägen och tänkte på annat idag. Natten då ja, en synnerligen kass sådan med kunde inte somna igår klockan var fram emot fyra fem innan jag somnade idag. Så vaknade jag tidigt med och fick hålla ett öga på klockan så jag inte missade tiden till tvätten. Men jag kom ur sängen till elva och trettio och var klar till tolv då jag drog ner och slängde in den. Sedan upp igen och fick i mig frukosten sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå kvart i ett då det var dags för att hänga upp den. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla och på vägen hem så skulle jag ha köpt en almanacka men glömde detta. Och jag kom på detta när jag kom hem då tänkte jag att jag tar det imonn efter optiken. Men ångrade mig och stack idag vid två tiden först så skulle ha köpt träningsmat med så jag fick in till ICA igen innan jag stack till bokhandeln. Så sedan hem och till kvart i fyra så drog jag ner och fick upp tvätten. Jo innan detta just när jag stack till ICA så satte jag igång skannern till båda datorerna. Så sedan gick jag igång med middagen, hade idag korv och pommes och såg på min serie idag men när jag åt. Tog ingen lunch idag hade itn lust idag. Sedan till sju tiden så satt jag mig och läsa en halvtimme. Så mer? Jo igår så laddade jag hem nya skyddet till mobilen det gick inte att uppdatera så jag fick avinstallera och sedan ladda hem nytt. Jag hade skickat ett mail till dem om detta så jag fick svar igår när jag kollade mailen. Så mer? Jo då skall jag upp till 10:30 och sedan gå till 11:30 för att vara där till 12:30 men då kan jag spana in bågarna innan kommer nog i god tid om jag går en timme innan. Har sett på tre det är alonso carlos och dexter och så ett par för 595 godvin de andra ligger på 995 tror det blir alonso de såg bäst ut så tar jag repskydd med så kommer det gå på 2300 om jag inte har räknat fel. Så tidigt morgon imonn och vi hoppas på bra sömn.

TRÄNING: Ja då är det storstretchen imonn då skall när jag kommer hem fixa till träningsmaten sedan så kan jag köra igång med stretchen när jag vill.

ROMAN: Ja inget idag och inte heller då imonn men till tisdag så skall jag köra igen.

MUSIK: Ja skall lyssna till måndag igen om det låter okey ännu så skall jag sedan gå loss på texten.

Ja inte mer än detta kvar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: