lördag 3 december 2011

Lördag 3/12-2011 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår trotts att jag skulle upp. Men sov sedan så där efter detta många vak inatt senaste till 9:30 men jag somnade igen och flög upp med ett ryck till 10:30. Fick i mig frukosten och sedan var klockan 11:30 och jag gick. Så regn idag men jag fick med mig ett paraply som knappt gick att föra i vinden. Men jag kom fram till specsavers och spanade lite på bågar innan jag tillslut kom in för kontroll. Så efter detta så kom jag ut och fick ett par progressiva det hela gick på 2300 då med repskydd för dessa. Men jag fick ett par till för 995 med läsglas gratis de gick på 995 men jag betalade inte nått. Och så fick jag en check på 500 som morsan skall ta och använda till nästa vecka. Hon har väldigt dålig syn eftersom hon har diabetes. Så mer? Jo kom hem och så ringde jag hem och snackade lite med farsan sedan så lagade jag träningsmaten och så gick jag igång med storstretchen. Efter denna så lagade jag lite mat idag hade jag hamburgare med klyft men jag gjorde lite för mycket idag så jag orkade inte äta allt. Så hade inget att se idag på teven så jag såg lite på Discovery när jag åt detta. Så mer. Jo jag har pillat lite med ett program idag fick nytt på winzip idag och det var med en toolbar. Där går det att lägga till mailkonton men jag kan inte lägga till mitt huvudkonto. Jag mailade om detta men jag skall också maila telia och fråga om det kan läggas till detta. Jag har haft detta tidigare och det gillade lite telias server alls. Skall ta och maila dem om detta får vi se vad de säger om det. Så mer? Bra dag idag trotts lite kass sömn så en bra dag fick. Så mer? Nä inte mer idag skall imonn dammsuga sedan hemsidan och så skall jag spela spelet ett par timmar tänkte jag, vi får se hur det går med det. Jo så är det lotto idag igen så jag räknar med era tummar så får vi veta tills idag om jag vinner på twitter eller så till måndag om det inte blev nått. Så mer? Nä nog för idag kommer igen imonn med mera.

TRÄNING: Ja en seg storstretch idag igen men det gick bra iallafall. Nu skall jag kolla höjning till nästa vecka och sedan höja till nästa där på. Hade tänkt att gå ner i vikt och köra superset men jag får nog vänta lite till med detta.

ROMAN: Ja som jag sa så blir det inte förrän till tisdag jag kör igen.

MUSIK: Ja text till måndag då får se om jag kan komma på en melodi med till det men vi får se hur det går tills måndag.

Det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: