söndag 18 december 2011

Söndag 18/12-2011 20:03

DAG: Jaha ännu en kass natt, hade svårt för att somna igår men somnade tillslut och sov sedan fram till sju dock inte utan vak. Så till sju så drog jag i mig en storfrukost och så tänkte jag sedan att lägga mig igen men inte heller. Jag kunde inte somna brukar kunna göra det när jag vaknar till sju tiden men inte idag. Så jag sölade lite fram till tio tiden då jag drog till ICA för att handla lite jul godis sedan hem igen och gick inte igång med dammsugningen förrän till tolv tiden. Hade tänkt att köra igång med kom inte till skott. Så men sedan så fick jag dammsugit och la mig sedan på sängen ett tag innan jag gick igång med hemsidan. Har varit seg hela dagen idag, och har inte fått mycket gjort idag heller dock det jag skulle men inte mer sedan. Så idag hade alla uppdaterat och jag fick till spotify sidan så var det 118 119 120 och startsidan var det 145 146 147 och så la jag upp till twitter och facebook med. Så efter detta då var klockan redan två så skulle jag då ha spelat men hoppade det idag kände inte för det idag. Så kommer helgerna emellan så kommer ta ett tag innan jag kan spela igen. Så gjorde inte nått sedan fram till middagen, hade idag karréer med klyft men fick ett samtal mitt i med som tog tid. Så efter detta så la jag mig på sängen. Jo jag såg på min serie idag med näst sista delen och det ser inte ut att gå så bra för dem nu. Skall se nästa till söndag igen om jag är hemma då vet inte när gymmet öppnar så vet ännu inte om jag skall hem eller inte. Så sedan la jag mig som jag sa på sängen fram till sex då jag gick igång med lunchen. Såg lite på teven med då, efter detta så har jag kollat upp på comhem om boxen lite det skall nog gå att ansluta den. Men jag måste nog ha loss ett par kablar om det inte går att koppla mellan så jag kan ha allt anslutet samtidigt, hoppas detta går. Så måste jag ringa till de som kollar teven med och säga till att jag har skaffat ny box. Så skall ringa på fredag först till comhem och sedan till sång grejen för att beställa den. Om jag har råd vill säga vi får se hur det blir med det. Så mer? Nä inte mer idag hoppas på bättre sömn inatt och idag skall jag komma ihåg att ta tabletten så vi får se. Jo så var det lotto med fick inget samtal igår så inte någon storvinst men kanske lite, ni får veta på twitter eller imonn på bloggen om det inte blev nått.

TRÄNING: Jahapp har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Får vi se om det går lättare på bröst men tror inte det går så fort men vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja till tisdag så skall jag köra igen då om allt går som jag vill, vi hoppas på bra sömn redan idag så kommer det nog till tisdag.

MUSIK: Jaha då skall jag köra igen imonn då hoppas att det missljud som uppstod innan inte kommer igen. Så får vi se om det blir en ny låt eller inte.

Dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: