måndag 26 december 2011

Måndag 26/12-2011 21:49

DAG: Jaha natt  igen då ja somnade som jag skulle igår men vaknade sedan redan till sju (alltid är det till sju vad som händer då skulle jag vilja veta men då vaknar jag iallafall) så men låg kvar i sängen och somnade om ett par gånger fram till tolv. Så sen upp och fick i mig frukosten och så rätt på detta var det lunch. Så efter detta så slog jag igång musikdatorn och pillade lite med denna fram till två tiden. Efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå tre då jag skulle iväg. Nu tänkte jag inte på att jag kör superset så jag kunde ha dröjt till fyra och ändå hunnit idag. Så sedan hem och så stretch och så middag på detta. Idag smakade det inte alls gott och jag åt inte upp idag heller. Såg på family guy idag när jag åt. Så och så vann jag inte nått igår heller men till onsdag så skall det smälla då har jag två lappar inne. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn då jag skall klippa mig och sedan handla lite på ICA. Ses igen imonn.

TRÄNING: Ja tungt idag även att jag knappt tog nått idag men det är tungt med superset. Så tog två timmar idag tror det var samma som i torsdags men minns inte nu om så var fallet. Men lite trött idag kom upp illa sent idag och fick jäkta på morgonen.

ROMAN: Japp som jag sa så blir det till onsdag jag kör igen.

MUSIK: Inte mycket idag lyssnade igenom det idag bara sedan la jag ner för idag. Hann inte mer idag, med sen start.

Japp säger som jag brukar gör Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: