torsdag 7 september 2023

Torsdag 7/9-2023 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt kom igång idag till 5:30 sedan till 8:00 och så till 9:00 då jag inte kunde somna om igen. Kom sedan ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med att ringa till McAfee till 10:45 tiden. Fick ta i dem och de fick mig att ladda ner ett nytt program och sa att de skulle kontakta mig om felet jag hade det var fler som hade detta fel så jag fick ett nytt program i 30 dagar som jag inte kommer betala för och så kontaktar de mig igen en dag. Så har jag kontaktat Microsoft via forum om ett annat problem jag har. Så efter detta så har jag inte gjort mer idag. Jo jag fick i mig middagen till 15:00 tiden gick jag igång med denna. Jag såg en serie idag när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Mer? Nä!

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen på denna punkt vi hoppas som vanligt på sömn.

MUSIK: Och nej inget på denna punkt heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: