tisdag 5 september 2023

Tisdag 5/9-2023 19:52

DAG: Jaha till natt och en okey natt inatt tror jag i alla fall kom igång till 5:30 idag och sedan kom jag ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten och så väntade jag på att klocka skulle slå tolv då skulle McAfee kontakta mig och det gjorde de sedan gick det inte bra idag utan de sa att det var fel på min dator och så har jag felsökt detta idag hela dagen. Ja jag stack till ICA för att köpa wok men det fanns inte den jag ville ha så jag tog en annan. Sedan var klockan redan 15:45 när jag gick igång med middagen så jag tog karréer och ris idag hoppade wok idag. Såg en film flash var så där men gick att se. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen skall imonn köra en skann för jag har ett virus i datorn skall se om detta upptäcker det och så skall jag maila dem imonn om detta med men skannern tar nog ett par timmar tror jag så jag får se om jag mailar innan jag sticker till gymmet och sedan kommer mail om detta tills i övermonn hoppas jag.

TRÄNING: Ja skall ta fram väskan efter bloggen idag har inte gjort ännu.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: