fredag 1 september 2023

Fredag 1/9-2023 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt kom igång idag till 8:30 tiden och kom sedan ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått jo jag gick igång med romanen idag till ett tiden körde sedan till 14:00 då jag stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och gick igång med middagen till 15:00 tiden. Sedan såg jag ett avsnitt av samma serie jag såg igår och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Och nej McAfee har inte hört av sig idag heller.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Ja idag körde jag igen men det var mycket att läsa på idag och jag fick inte så mycket gjort idag jag hade igång två historier idag men fick igång bara en idag. Jag hoppas att jag sover inatt med så kör jag igen tills imonn. Jag måste läsa på för att komma in i historien igen och det tar tid jag gjorde ena historien idag och sedan fick jag läsa på igen för den andra och då tog tiden slut idag. Men jag hoppas på imonn igen.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: