fredag 15 september 2023

Fredag 15/9-2023 19:49

DAG: Jaha till natt igen då och en kass natt igen vaknade ett otal gånger inatt igen kom sedan igång till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen igen. Jag låg på sängen till 14:00 idag fick sedan igång middagen till 15:00 men kom igång med den till 15:45 idag hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt idag och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen, Ja jag kommer inte på mer idag jo jag startade skannern idag till 9:50 och den kör långsamt igen för den är inte klar ännu. Skall se om den måste gå under natten eller om jag ställer den på vänta under natten igen.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: