torsdag 28 september 2023

Torsdag 28/9-2023 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och samma inatt igen verkar som jag kanske skall byta tabletter kanske om det finns nått att byta med då vill säga kör ett tag till på dessa så får vi se om det blir bättre med tiden. Så natt kom igång till fem tiden sedan till sju sedan till nio tiden låg sedan till 10:45 innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort nått på hela dan idag. Jo jag la mig ett tag men idag låg jag inte så länge till 14:00 tiden då jag kom ur sängen och sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag korv och bröd och klyft såg en film som jag inte orkade se klart idag ser en annan dag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inget mer idag tror jag visst nä.

TRÄNING: Ja inget idag igen-

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och dito här med idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: