lördag 23 september 2023

Lördag 23/9-2023 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt igen jag fick stänga av datorn för den hade inte kört klart skannern och då vaknar datorn till fem tiden så även idag. Men idag vaknade jag till 5:00 och sedan 5:10 så vaknade datorn och jag stängde den igen. Sedan låg jag vaken till åtta tiden tror jag att det var och sedan vaknade jag igen till tio tiden och kom sedan ur sängen och fick i mig frukosten. Och jag har idag inte gjort nått på hela dan idag. Jo sedan till 14:50 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det nog inget mer idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: