lördag 9 september 2023

Lördag 9/9-2023 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt igen kom igång idag till 8:30 sedan till 9:30 och sedan kom jag ur  sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag kollade skannern på musikdatorn som var seg samma med den på denna igår och musikdatorn hade inte gått klart igår så jag fick stänga av den idag. Men jag plockade bort massor med konton jag trodde att detta var virus konton men jag tror inte det var det och jag skall se till nästa vecka hur den går då. Så sedan har jag inte gjort så mycket idag jo jag har lagat träningsmaten idag igen till 13:30 tiden körde jag detta. Sedan igen till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kyckling och stripes och såg idag inte på nått utan slö glodde hela dagen idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo så kan jag ha vunnit idag jag vet inte vad det blir men ni får veta tills imonn. Om ni tittar in då.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Och hej inget här heller idag.

MUSIK: Nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: