söndag 17 september 2023

Söndag 17/9-2023 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång till 5:00 idag fick upp på toan sedan kom jag ur sängen till 10:45 tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag la mig igen till 14:00 då jag kom ur sängen och fick igång middagen sedan till 15:00 tiden idag fick jag i mig två kotletter med pommes och såg först en serie sedan en film som hette old och var okey att se. Så alldeles nyss fick jag i mig två koppar kaffe igen. Mer? Ja jag hoppas att jag kan sova inatt så jag kan få igång med romanen igen tills imonn.

TRÄNING: Japp har packat idag och hoppas som vanligt att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Och nej inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: