torsdag 21 september 2023

Torsdag 21/9-2023 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till åtta tiden sedan låg jag till nio tiden så kom jag upp och kollade en sak på datorn sedan låg jag igen till 9:30 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort nått på hela dan. Jo jag har spelat lite via moln idag igen men bara ett tag idag. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg två serier idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så har jag sedan den 19 tänkt att köpa mat men jag har inte fått min rabatt ännu brukar få den ett par dagar efter den 19é men inte idag heller när jag kolla i alla fall. Skall se ikväll när jag kollar mailen annars hoppas jag att den kommer tills imonn senast hoppas jag. Ja mer? Nä inget mer idag kommer igen tills imonn om ni har lust att titta in.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Ja inget idag igen men om jag sover inatt så kör jag igen på denna punkt imonn då hoppas jag.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: