måndag 25 september 2023

Måndag 25/9-2023 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass ja kass natt igen kom igång inatt till fem tiden sedan till sju tiden sedan till 7:30 och kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen till 14:20 tiden kom sedan iväg till gymmet till 15:00 tiden sedan hem igen. Och fick igång med middagen  och såg en serie idag igen när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag glömde säga att jag gjorde om min beställning på ICA idag morse och fick då rabatten och la om allt igen kommer tills imonn till mellan ett och tre tiden.

TRÄNING: Jaha idag gjorde inte allt hoppade sista ja nästsist övningen killen som satt där satt för länge och gjorde inte nått så jag tänkte väntar inte på honom så jag hoppade den övningen idag. Men annars gick det bra idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: