fredag 8 september 2023

Fredag 8/9-2023 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom igång idag till 8:30 sedan till 9:30 och sedan kom jag ur sängen till 10:50 då jag gick igång med skannern på datorerna. Och det gick bra tills jag kom till musikdatorn jag raderade en del filer igår som jag trodde var fel men var inte fel så jag fick inte igång skannern idag utan fick reparera filsystemet och sedan var jag nere med tvätten och så upp igen. Så detta tog tid jag hann ut och handla med innan jag kunde gå igång med skannern på musikdatorn så den kommer gå inatt. Så sedan till 16:00 kom jag på att jag skulle hämta upp tvätten och jag hade tid till 16:00 idag så jag var sen idag brukar gå till 15:30 men idag glömde jag för jag höll på med datorn. Så sedan efter detta fick jag igång middagen hade idag wok och jag fick inte tag i den woken jag hade innan men denna nya gick bra. Slö glodde på teven idag och fick sedan i mig två koppar kaffe igen. Jo jag fick ominstallera McAfee på musikdatorn igen jag hade tagit bort något som jag inte skulle ha tagit bort igår kväll. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Jo jag fick svar från Microsoft igår kväll med såg på mobilen igår och nu vet jag att det inte är virus som jag har fått utan sådant som skall finnas på datorn. Men jag skall ta och lägga ett inlägg om detta varför skall de då visa som okänd användare om det är en sak som skall finnas på datorn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget idag heller. Men jag jag sover inatt så skall jag se om jag inte kan köra tills imonn igen.

MUSIK: Och inget här igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: