måndag 4 september 2023

Måndag 4/9-2023 20:11

DAG: Jaha till natt igen då ja och en halv okey natt inatt kom igång idag till 7:30 kom sedan ur sängen till 11:00. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag var seg idag när jag vaknade. Och har inte gjort nått på hela dan idag. Så sedan till 14:45 gick jag igång med att gå till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en serie idag nä jag såg en tecknad film idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja seg dag idag och som jag sa har jag inte gjort nått idag på hela dan. Jo jag har tränat men annars inget alls.

TRÄNING: Ja det gick bra idag att träna och jag fick allt gjort och inte så sen idag heller så en bra dag idag.

ROMAN: Och tyvärr inget gjort idag på denna punkt.

MUSIK: Och nej inget här heller idag. Och inget från McAfee heller idag tror jag i alla fall. Ser idag när jag kollar mailen om de kontaktat mig eller inte.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: