lördag 16 september 2023

Lördag 16/9-2023 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom till sömns sent igår kväll och sov sedan till sex tiden tror jag att det var och kom sedan ur sängen till 10::10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen jo jag la mig igen fram till 14:00 då jag gjorde träningsmaten och sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag jo jag skannade musikdatorn igår men skannern stannade på 72 så jag fick ominstallera och köra igen får se om den går klart tills imonn eller inte.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: