fredag 29 september 2023

Fredag 29/9-2023 19:34

DAG: Jaha till natt igen och igen vaknade jag till sex tiden sedan igen till åtta och tillslut till 10:10 tiden fick jag i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jag la mig på sängen till tolv tiden och låg sedan till 13:45 tiden då jag kom ur sängen och stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Sedan gick jag igång med middagen till 15:30 tiden hade idag hamburgare och klyft och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo sedan är det från McAfee som jag nog måste förlänga för det är bara 8 dagar kvar på gratis men det gör jag till nästa vecka igen. Jo jag gick igång med skannern idag till 9:50 tiden musikdatorn är klar men denna går nog klart tills imonn skall stänga av den i natt så kommer den gå igång till fem tiden imonn och så kör jag klart den tills imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: