tisdag 19 september 2023

Tisdag 19/9-2023 20:03

DAG: Jaha idag sov jag sämre inatt och jag somnade som jag ville igår och sov sedan till 7:00 sedan till nio tiden och sedan ja jag var vaken från åtta tiden till nio tiden och tänkte idag kommer jag inte göra nått och så somnade jag till 11:20 då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten och sedan har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Och jo jag glömde säga igår att jag fyllde år igen jag är så pass gammal att jag inte gör något åt det och kommer inte säga hur gammal jag är heller. Så mer? Jo jag fick igång middagen till 15:00 idag igen och fick i mig två kotletter med stripes idag och såg en serie och sedan inget mer idag. Men efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jaha det var allt för idag tror jag visst ja.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja kom igång tidigt idag men det sket sig ändå idag jag hoppas på bättre sömn inatt igen.

MUSIK: Ja inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: