tisdag 26 september 2023

Tisdag 26/9-2023 19:33

DAG: Jaha idag skall jag börja med att säga att jag igår gjorde min räkningar med glömde säga detta igår. Men nu till natt igen jag vaknade till fem tiden sedan till åtta och sedan till nio och kom sedan ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten och så la jag mig igen till 12:00 till ett tiden sedan kom mina varor till 13:45 tiden sedan packade jag upp detta och skar sedan köttet och så efter detta fick jag igång med middagen då var klockan redan 15:00 och lite till hade idag hamburgare och stripes och såg en serie idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så lite godis med som jag köpte idag. Ja mer? Nej!

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nej inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: