söndag 24 september 2023

Söndag 24/9-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan till åtta och kom sedan ur sängen till 10:45 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Ja jag tänkte till att dammsuga till 14:00 men när klockan slog detta la jag mig och kom sedan ur sängen till 16:30 tiden fick igång middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag igen. Och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja mer? Nä inget mer idag. Kass dag idag.

TRÄNING: Jaha har inte packat väskan idag heller skall gör nu efter bloggen.

ROMAN: Ja jag hoppas gå igång igen med denna punkt tills imonn om jag sover då vill säga hoppas på det.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: