måndag 11 september 2023

Måndag 11/9-2023 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Jag tänkte gå igång med romanen idag hade sett upp allt för att köra men så la jag mig igen fram till 14:30 då jag kom ur sängen och fick igång med att sticka till gymmet till 15:00 sedan hem igen och fick igång middagen och så fick jag i mig två koppar kaffe igen efter detta. Sedan har jag väntat på att klockan skulle slå 20:00 och nu har den detta och här är jag igen. Men jag har inget mer att säga idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag igen men var rätt sen idag men kom iväg sent med idag annars gick det bra idag.

ROMAN: Ja jag satte fram stolen idag men så la jag mig och så sket det sig idag igen.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: