måndag 18 september 2023

Måndag 19/9-2023 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en bra natt inatt kom igång idag till 7:30 tiden fick sedan ur mig ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen idag till 12:00 körde den idag till 14:00 sedan gjorde jag inte nått fram tills att jag stack till gymmet till 15:00 sedan hem igen och så fick jag igång middagen och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Ja sedan var det nog inte mer idag tror jag visst nä det var det inte.

TRÄNING: Ja hoppade en övning idag eftersom jag var sen idag men annars gick det bra idag.

ROMAN: Ja körde idag igen var ett tag sedan nu men idag körde jag igen. Och det gick bra idag fick till det helt okey och jag hoppas att jag sover inatt igen. Jag kan meddela att tabletterna jag tar inte tar om jag inte gör exakt som jag skall och det är inte lätt att göra varje natt. Men vi hoppas på inatt igen.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: