söndag 10 september 2023

Söndag 10/9-2023 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt drack för mycket igår och var uppe ett otal gånger inatt kom sedan igång igen till 7:00 kom sedan ur sängen till 10:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag vann igår som jag trodde men bara 150 spänn. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg ett sista avsnitt av en serie idag när jag åt. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Ja har packat idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja som jag sa ovan så hoppas jag att jag sover inatt då kör jag här med vi håller tummarna för det idag.

MUSIK: Nä inget här idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: