onsdag 6 september 2023

Onsdag 6/9-2023 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång idag till 5:30 idag och sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag startade skannern idag till 11:00 tiden körde sedan fram till någon gång mellan 15:00 till 16:10 då jag kom hem från gymmet idag. Så jag drog ett mail till McAfee till 14:00 idag skall se om de kontaktar mig idag och så kanske vi ses igen tills imonn hoppas jag i alla fall. Så sedan till 15:00 tiden stack jag till gymmet och sedan hem igen. Och fick i mig middagen och så två koppar kaffe sedan med. Ja sedan var det nog inget mer idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja var sen idag och glömde två övningar idag men annars gick det bra idag.

ROMAN: Nä inget här idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: