fredag 22 september 2023

Fredag 22/9-2023 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Somnade okey igår men sov sedan inte så länge innan jag vaknade igen gjorde detta ett par gånger och kom sedan ur sängen till 9:40 tiden sedan ringde mobilen till 9:50 då det var tid att skanna datorerna. Satt igång båda och sedan fick jag i mig frukosten och sedan till 11:50 tiden stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Så bäddade sängen och sedan kollade jag datorerna och musik datorn hade inte gått nästan nått stod på 1 % och jag fick då stänga av den och så kollade jag lite runt och sedan startade jag den igen och då fungerade den igen och satte igång. Sedan var jag nere till ett tiden och hängde upp tvätten och sedan stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så sedan har jag väntat på att tvätten skulle torka och så fick jag upp lakarna när jag kom hem också och så till 15:30 så stack jag ner och fick upp tvätten igen och så till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och mos gott mos igen. Såg ett avsnitt av en serie när jag åt och sedan fick jag i mig två koppar kaffe med. Så det var nog allt för idag tror jag visst ja.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Och nej inget på denna punkt heller.

MUSIK: Och dito på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: