onsdag 13 september 2023

Onsdag 13/9-2023 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt kom igång till 5 tiden först sedan till sju tiden och sedan kom jag ur sängen till 10:20 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag läste på romanen idag och tills imonn kan jag köra igen om jag sover då vill säga. Så sedan till tolv tiden spelade jag spelet igen jag spelar via cloud det är det nya från Microsoft som jag spelar när ingen annan spelar till tolv tiden är det lugnt att spela det. Så sedan till 15:00 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick igång middagen och såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag spelade spelet igår med glömde säga det igår. Ja nu var det nog inget mer idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja körde allt idag men var lite sen idag igen men det gick bra idag i alla fall.

ROMAN: Ja idag läste jag på lite fick nått gjort ändå efter en för tidig start på dagen. Så hoppas jag att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: