torsdag 14 september 2023

Torsdag 14/9-2023 19:53

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen jag trodde att jag sov okey när jag vaknade idag men sedan så var inte fallet. Vaknade tidigt idag såg inte tiden sedan kom jag ur sängen till 10:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen jag satte inte igång jag tog fram för att sätta igång idag men så la jag mig och låg till 14:00 tiden så jag la ner detta idag igen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie idag som jag hade glömt så jag har fem avsnitt att se nu. Ja sedan efter detta så fick jag i mig två koppar kaffe igen. Jo jag spelade lite cloud spel idag igen men bara en kort stund idag hade inte lust att spela idag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: