onsdag 20 september 2023

Onsdag 20/9-2023 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt kom igång till 7:00 sedan till 8:20 sedan till 9:00 och sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag fick tag i tandhygienisten till slut och fick tiden fixad igen. Så sedan har jag inte gjort nått idag på hela dan. Men till 14:45 stack jag till gymmet och sedan hem igen. Fick i mig middagen och så efter detta fick jag i mig kaffet igen. Ja sedan var det bara att vänta på att klockan skulle slå 20:00 och där är vi nu. Jo jag har fått svar från winzip idag igen och de kommer kontakta mig igen om ett par dagar. Ja nu var det slut för idag.

TRÄNING: Ja allt gick bra idag och jag fick allt gjort med.

ROMAN: Nä inget här gjort idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: