söndag 8 maj 2011

Söndag 8/5-2011 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade runt halv två tiden igår och sov sedan rätt kasst fram till sex tiden. Men somnade om igen fram till tio tiden, men sov dåligt, kom sedan upp och fick i mig frukosten. Sedan gjorde jag inget fram tills klockan slog tolv då jag drog att rösta. Tänkte jag skulle köpa lite på vägen hem men den butiken där uppe hade inget alls så jag fick gå ner till den vanliga butiken. Så efter detta så drog jag hem och gick igång med hemsidan. Idag uppdaterade jag två sidor på startsidan nr 55 och 56 och på spotify sidan 37 och 38 som vanligt så hade inte mixmegapol inte uppdaterat. Men NRJ och RixFm hade det och Rix hade lagt upp 30 låtar nu innan så hade de bara 20. Så efter detta så drog jag i mig en mjukis och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och pepparsås lite gott som vanligt. Spanade lite på teven med min inte på nått speciellt. Men sedan när jag åt lunch så såg jag igen på Avatar slutet idag. Så mer? Jo dollarn har gått upp från 6,05 till 6,30 så inte mer ner nu. Men jag tror ändå att den kommer rasa om inte nått görs. Jo så får ni veta om jag vann nått idag tills imonn som vanligt de ringde inte så ingen storvinst iallafall. Så mer? Slö dag idag tänkte jag skulle läsa lite mer tills tisdag onsdag fredag och lördag eftersom jag inte skriver så. Kort blogg idag igen men kommer igen imonn med mera om ni har lust att titta in då.

TRÄNING: Japp skall packa väskan idag har inte gjort det ännu så jag är redo för imonn.

ROMAN: Ja paus fram till tisdag nästa nästa vecka.

MUSIK: Ja imonn så skall jag då lägga på trummor får se hur det går då.

Trött dag idag men fick det gjort som jag skulle få gjort så okey dag. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: