måndag 2 maj 2011

Måndag 2/5-2011 21:45

DAG: Jaha natt igen då ja, tog nya tabletter igår men de tog lika bra som de andra men. Jag vaknade till sex sju åtta och nio och till kvart över så var det dags att ta sig upp. Så lite kass morgon för mig idag men inte kass dag en bra dag idag. Så kom upp och fixade till mig sedan drog jag med en gång till läkarcentralen (ja det heter inte så men kommer aldrig på vad det heter så jag skriver det ändå) vårdcentralen heter det kom på det nu. Så läkaren sa att det inte var tennis armbåge utan nått annat men jag fick inflammations hämmande tabletter som jag skal ta i två veckor är det då inte borta så skall jag kontakta sjukgymnast. Och tabletterna jag fick för mig att må illa, men jag har ätit dem innan och det gick bra så det går nog nu med hoppas jag. Förbannat massor med biverkningar på dem och jag skall inte använda kortison heller men det kan jag inte vara utan, för psoriasisen ja eller emot skall det vara inte för. Så kände mig lite kass när jag drog till träningen idag med det gick bra det med. Så mer? Jo jag kom hem till lite innan elva och gick med en gång igång med musiken. Tog paus idag vid ett tiden sedan körde jag på fram till tre innan jag gav upp för idag. Så till fyra så drog jag till träningen trodde det skulle vara lite segt idag men så var inte fallet. Kom hem stretch på det och så middag, och jag sa att maten var så där men den gick ner idag ändå men då fick jag dra på rätt bra med salt och peppar på den. Men jag skall inte göra den mer jag åt upp den på en halvtimme idag men det är pasta det mättar heller inget alls. Men till nästa vecka så har jag köpt köttfärs så skall jag kolla om jag kan hitta nått annat ur wok boken till veckan där på. Så kollade som vanligt på gaget show idag när jag åt men gav upp innan nio idag för jag var redan klar med maten. Men jag satte mig igen fram till nio och såg sista delen av gaget show. Så mer? Jo jag fick för mig idag att pilla med min skärm med innan jag drog till träningen. Den lutar lite fram så jag pillade med det idag men det visade sig att skall jag inte ha den som den nu är så måste jag få upp den 30 centimeter för att det skall var rätt. Så jag har den som jag har den nu, sedan jag laddade hem programmet för att ställa in skärmen så blir det lite fel på färgerna men som jag sa så måste jag få upp skärmen 30 centimeter för att det skall bli rätt. Den har inte någon vidare betraktningsvinkel för ser jag som jag gör nu så är det inte rätt färger på vissa skärmar men. Jag måste få ner huvudet jämns med skärmen för att få det rätt, och då måste jag få upp den till den höjden för att det skall bli rätt. Nu så blir vitt blått och blått vitt när jag se på den, men då körde jag programmet med som fixade färgerna och annat så. Kan ju ta bort det med men jag kör som jag har det nu det är okey. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår heller ja till lördag var det väl men jag la in för 45 spänn en 60 Keno som kanske dras idag eller nått vet inte när det går. Så jag ser med spänning fram mot mailen idag så kanske jag har lite stålar ändå. Tummarna tack. Lång blogg idag men då vakande jag tidigt med brukar bli långt när jag kommer upp tidigt.

TRÄNING: Ja gick bra idag trotts tidigt morgon och var tidigt klar med. Allt kändes bra idag men det är tungt på bensparken men jag hoppas jag får ny styrka så skall det nog gå det med.

ROMAN: Ja då skall jag köra imonn så igen får se hur natten går då men jag skall ligga länge imonn även om jag vaknar tidigt så skall det nog gå det med.

MUSIK: Japp fick till rätt bra idag dock så måste jag ändra ett mellanspel som inte alls var bra men det gör jag till torsdag. Fick första versen och så en refräng idag men som jag sa så måste jag ändra lite till torsdag. Men det gick bra idag och jag kan säga att spela ur boken var bra har lättare att spela keyboard nu än innan. Även om jag måste spela in och sedan lyssna på det för att höra hur det låter. Raderat rätt bra idag med men det måste till så.

Jaha dags att säga hej för idag men jag kommer igen imonn med mera. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: