söndag 22 maj 2011

Söndag 22/5-2011 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade någon gång till ett eller halv två tiden. Sov sedan okey fram till tio tiden, men låg kvar i sägen fram till elva innan jag kom ur den. Sedan så drog jag i mig frukosten och så fram till tolv tiden så dammsög jag. Efter detta så gick jag loss på hemsidan, idag var det två uppdateringar på startsidan nr 58 59 och på spotify sidan 40 och 41 och idag hade mixmegapol uppdaterar för första gången sedan förra året. Så vill ni ha en ny lista på dem så gå in och hämta. Så efter detta så drog jag i mig en mjukis och satte mig sedan att läsa lite. Läste idag ut det mörka tornet 5 och skall nästa gång jag går igång med läsningen gå på del sex och sista. Så efter detta så drog jag igång middagen, hade idag kotletter med ris. Det var väldigt gott och jag såg på två serier idag men när jag åt. Så satt fram till fem tiden innan jag fick i mig mina tabletter idag och sedan satt jag också och såg på Beck i guds namn eller nått sånt hette den. Så mer? Slö dag idag men fick gjort allt jag skulle idag och så uppdaterade äntligen Mixmegapol med på tiden det. Jo jag skulle ju har köpt kina mat idag men glömde av det idag så jag får göra detta till tisdag är tanken. Blir nog lite kyckling szechuan om jag får som jag vill och det hoppas jag att jag får. Så skall vi se hur mycket jag vann igår med blir spännande att se, de ringde inte så ingen storvinst. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera om ni har lust att titta in då.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träning imonn. Får vi se om känt håller eller inte, men tror jag måste vila denna vecka med innan jag kan köra på det.

ROMAN: Ja imonn är det träning men sedan till tisdag så skall jag köra igen. Inget svar från tävlingen heller idag, har snart gått tre månader nu. Men det var rätt många bidrag så, kommer så småningom hoppas jag.

MUSIK: Ja tror jag skall lägga på ny sång på refrängen imonn om det går som jag vill. Så kanske jag lägger upp den sedan men vi får se tills imonn om jag kan med att lägga upp den eller inte.

Jag säger bara idag Tjingelng! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: