lördag 21 maj 2011

Lördag 21/5-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till tolv tiden eller lite innan men sedan så vaknade jag med två timmars mellanrum fram till sju då klockan ringde. Så jävligt kass natt, sju så kom jag upp och fick i mig en macka idag. Har svårt för att äta när jag kommer upp tidigt. Sedan så drog jag till halv åtta ner till macken men när jag väl kom ner så öppnade de inte förrän till åtta så jag fick stå och vänta på det. Tänkte när jag gick att jag kommer lite tidigare om jag går tidigt så men inte heller. Så fick ut bilen och körde till farsan och hämtade honom. Sedan en biltur på en timme och en halv innan vi var framme. Sedan var det att flytta lite skåp, ja lite det vägde nog närmare sjuttio. Men vi fick väg det och sedan så satte vi ihop soffan. Ja och lite till men sedan var vi klara för idag och åkte hem. Jag fick med mig över 400 från bilhyran hem så jag säger tack för det farsan, det blir lite kina till imonn. Ja det går inte på mer än lite över 100 skulle jag tro men det kom precis när jag behövde det. Så mer? Jo när jag kom hem så tog jag mig en korv på Statoil och så gick jag hem. När jag kom hem så drog jag i mig en mjukis och så gick jag igång med middagen. Idag hade jag kotletter med pommes och pepparsås lika gott som vanligt. Kollade på två serier idag har tre kvar att se imonn. Men jag hann inte göra träningsmaten så jag måste göra den imonn. Så mer? Jo det är lotto idag igen och idag känner jag på mig att det kommer smälla till, eller hur. Jag räknar med era tummar idag så ses vi igen tills imonn om jag då har vunnit storkovan så får ni veta detta. Annars så får ni veta till måndag efter träningen om jag vann nått alls. Så mer? Jo på kommentarer så behöver in inte lägga in erat mail det gå att hitta på mail adress bara. Såg det igår att det måste läggas in och det går inte att ta bort heller. Ni kan lägga in vad ni vill så länge ni lägger till nått@nått.com eller nått sånt. Om ni inte vill ge ut eran adress alltså inte för att jag sparar dem men kanske ni inte vill så kan ni låta bli. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera så vi hörs då.

TRÄNING: Rätt bra i känt idag hoppas att det släpper tills nästa vecka, ja näst nästa vecka alltså. Så fick lite träning idag och glömde säga detta ovan jag stretchade idag med innan jag gick på middagen. Gömde det här över sedan vi fem tiden så gick jag igång med middagen. Så nu blev det rätt.

ROMAN: Ja då är det tisdag igen då som jag siktar in mig på. Hoppas på bar sömn bara så.

MUSIK: Ja vi får se hur jag gör till måndag med det, men kommer igen till måndag med mer om detta.

Lotto idag alla tummar för mig tack. Så säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: