tisdag 1 december 2009

Tisdag 1/12-2009 20:01

DAG: Jaha ny dag och ny månad med, sov som vanligt kasst under natten. Eftersom det var träning, kom till sans runt elva tiden men låg kvar till halv tolv innan jag gick upp. Så fick i mig frukosten och sedan fick jag ett sms att telefonen hade kommit. Så till ett tiden så drog jag till frisören och klippte mig sedan ner till posten och hämtade paketet. Därefter så stack jag till phone house och fick ta ett nytt online avtal. Men jag fick inte avluta det andra utan betala ett nytt för den nya telefonen. Och man  fick betala med en gång i butik, så de blåste mig på 380 spänn, men då har jag kvar det gamla tills den siste januari. Det gick inte att flytta över det så men fick betala igen för att få på den nya. Japp på vägen hem så köpte jag en flaska mjölk och promenerade hem. När jag kom hem så laddade jag upp den nya och fick allt inladdat i den med. Nja inte allt jag fick inte med det meddelandet jag skulle hämta spotify med, men skall kolla det sen. Så måste jag nog ändå köpa surf med mobilen tror jag skall ringa imonn och höra efter. Den kopplar ju upp sig själv om jag inte fattade fel, men fråga är hur mycket går det på? Billigaste är för 69 spänn men då kan man bara hämta upp till 0,5 MB men jag tror nog att jag ändå får ta det men jag vet ju inte vad det kostar eller hur mycket uppkoppling mobilen gör. Skumt är det men jag lyckades koppla upp mig på mitt wlan iallafall. Så här hemma behöver det inte kosta nått alls att surfa och annat. Men jag skall slå en signal så hoppas jag att jag får ett svar. Telia har gratis fram till påsk på detta abonnemang så det är ju bra men hur mycket gör jag av med? Japp hoppas på nått sorts svar imonn. Så skall jag ladda in ovi i datorn med men får se om jag gör det idag eller imorgon. Jag fick 25 låtar gratis på music store så det får jag väl utnyttja ändå. Men jag skall pilla med detta imorgon efter novellerna så skall jag kolla lite mer på det. Jag kan inte fatta hur jag hittar mitt minneskort, där laddade jag inte lite spel och annat men kan inte hitta det nu. För att se om det kom in eller inte. Finns massor med menyer och så är det pekskärm med har inte riktig fattat den än. Men jag fick laddat ner virusskydd och brandvägg iallafall och installerat det med, då det är igång. Laddade från f-secure det var de enda som hade till min modell, gick på 400 för ett år så jag får ta och spara till nästa år så jag har pengarna när det är dags. Sedan när jag har kommit igång lite till med den, mobilen, så skall jag också ladda ur allt gammalt i den gamla telefonen så jag kan ge bort den. Japp det var nog allt för idag det kommer igen imonn med mer kul, ja detta var väl väldigt kul eller!? Jag säger hej så länge.

TRÄNING: Ja har känt av lite idag från igår men inte så mycket, men jag brukar inte känna nått annars. Men kan hoppas på bra sömn till torsdag så skall den träningen gå bra med hoppas jag.

NOVELL: Japp då skall vi se om jag får ut mig två noveller tills imonn med. Men sover jag någorlunda så skall det nog gå bra.

MUSIK: Japp då kör jag igen till torsdag innan träning då, men det är mera med sextondelar så det kommer nog gå trögt då med. Men det går tillslut om jag bara kommer ihåg att räkna.

Jadå det är ingen tisdag och imonn så skall vi hålla tummarna så jag kan få vinna någon gång då. Men idag säger jag Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: