torsdag 1 mars 2018

Torsdag 1/3-2018 20:19

DAG: Jaha till natt igen då och en kass natt igen trotts starktablett sov inte bra kom ur sängen till 11:30 idag. Fick idag i mig en macka och tabletterna sedan fick jag inte i mig mer på morgonen. Jag har ont i tanden och så jag ringde till tandläkaren och fick tid tills imonn till nio så jag får gå upp i ottan och värken är borta nu med. Men jag har haft ont två dagar nu så jag hoppas att det gör ont imonn med så jag inte går för nått. Så sedan bestämde jag mig för att inte göra nått idag. Till ett tiden så fick jag i mig andra mackan med leverpastej på då hade smärtan lagt sig lite. Så och sedan till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och fick i mig middagen och en tomat skall ha tomat till varje middag nu så jag får upp mina värden. Så mer? Jo jag såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Jo idag har jag pillat med video programmet jag bytte användarnamn och då skulle jag byta konto men jag hade aktiverat paypal på den första kontot och det gick inte att ta bort så jag fick kontakta supporten så tills imonn hoppas jag att jag kan lägga till nya kontot igen. Så mer? Idag var det jävligt kallt men det är nog för att vi är vana vid värme. Jo fick just nu ett mail om att det var klart med nya kontot och jag la till paypal till detta och nu är allt klar för att köra. Ja jag måste köpa ett spel med kommer gå på 200 nått sånt och jag tror inte jag har det denna månaden. Men sedan kan jag streama på Twitch igen kommer lägga upp på Youtube med så nu kan se där hur det gick men jag kan inte göra nu för jag har inte pengar till det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra även om jag tappade farten igen när jag skulle köra magen men idag så körde jag ändå men sedan när jag kom hem så hoppade jag stretchen  igen.

ROMAN: Ja inget idag alls jag tappade farten idag helt när jag satt med spelkontot.

TECKNING: Ja kör till söndag igen.

MUSIK: Ja imonn är det tvätt men jag kanske kan lyssna lite imonn om jag hinner med det vill säga.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: