tisdag 27 mars 2018

Tisdag 27/3-2018 20:25

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och så tabletterna: Så sedan dröjde det till ett tiden innan jag stack till ICA för att handla. Fick i första omgången kött men inte allt det var slut på karréer så jag skall köpa det imonn och lite till som jag inte fick med. Så sedan stack jag till ICA igen och då glömde jag lite och så hem igen. Gick igång med middagen och det var då jag kom på att jag hade glömt hamburgare så jag fick ta kotletter idag. Så såg en serie och så ringde morsan igen hon ringde i morse och sa att hon hade bytt sjukhus. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så glodde jag på Joomla på video jag måste nog byta webbprogram för det jag har kommer försvinna så jag har glott på lite idag om detta. Så mer? Nä kommer inte på mer idag imonn skall jag till banken och ordna med lånet sedan hoppas jag att jag kommer hem och handlar som jag skall sedan har jag inte nått att göra jo jag skall ring till morsan vid fyra tiden tänkte jag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Jaha kör till torsdag så hoppas jag att jag sover igen. Annars så får jag se om jag kan få tag i läkaren och höra om det finns alternativ.

ROMAN: Ja vi får se när jag kommer igång igen med denna punkt.

TECKNING: Ja jag kör till söndag igen på denna punkt.

MUSIK: Ja jag hinner nog inte denna veckan men jag kanske hinner lyssna imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: