torsdag 22 mars 2018

Torsdag 22/3-2018 20:20

DAG: Jaha till natt igen och jag tror att tabletterna inte alls tar längre men jag skall köra dem ett tag till och se. Sov illa inatt kom ur sängen till 10:30 men vaknade redan till 08:30. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen till ett tiden körde den idag fram till 14:30 tiden. Så och idag fick jag inte pin koden så jag kommer inte hinna byta bank förrän till den 6/4 om jag byter innan så kommer alla mina räkningar komma sent. Så jag ringer till måndag och säger detta måste göra med gamla banken så jag får in alla räkningarna. Så sedan till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gjorde inte alla övningar idag tappade farten helt efter kass natt och den var kass som fan inatt. Så fick igång middagen och så såg jag på ny serie idag på Netflix som jag hade lagt in men inte sett. Så mer? Jo efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sängen men det gjorde jag redan innan jag fick i mig kaffet. Så mer? Jo jag fick i mig tre tomater idag jag har glömt ta innan så jag tog alla tre idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha till träningen då och det gick okey fram tills jag skulle köra magen då la jag ner idag. Kass natt så jag orkade inte med det idag.

ROMAN: Ja jag körde lite idag ett tag i alla fall så okey på denna punkt idag.

TECKNING: Ja kör till söndag.

MUSIK: Ja kanske till tisdag nästa vecka om jag får tid och inte sover vill säga.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: