onsdag 28 mars 2018

Onsdag 28/3-2018 20:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt sov 63 och fick då över en timme rem och då är det okey. Jag låg på en timme och 13 minuter inatt. Kom ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten så sedan till ett tiden så stack jag till banken men de sa att jag skulle komma igen till efter jag bytt bank och sedan fixa till lånet. Så jag gör de till fredag den 6 om det är okey då och det hoppas jag att det är. Så sedan så mailade jag nä jag chattade med två om mitt nya kort som jag kommer lägga in till nästa vecka men det ordnade sig ändå så det var lugnt. Så sedan stack jag till stan och så hem igen men jag stannade på ICA för att handla lite men de hade inte mer än hamburgare idag får ta resten en annan dag. Så hem och gick igång med middagen hade hamburgare idag och såg två serier idag när jag åt. Så mer? Jo morsan ringde idag med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat idag och är redo för träningen imonn kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja om jag sover inatt så kör jag imonn igen på denna punkt.

TECKNING: Kör till söndag igen.

MUSIK: Ja hann inte med nått idag men jag har tid till lördag eller söndag hoppas jag.

Så jag bäddade sängen idag med innan jag gick igång med bloggen. Men nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: