tisdag 6 mars 2018

Tisdag 6/3-2018 20:24

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Men idag kom jag ur sängen till 10:30 tiden och fick i mig frukosten och sedan tabletterna med. Så efter detta har jag väntat på att klockan skulle slå ett då jag stack till vårdcentralen och tog prov sedan var jag inne på ICA och så hem igen. Så mer? Jo jag gick igång att se på teven när jag kom hem och såg en film som jag pausade och gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag kotletter med stripes och såg filmen klar. Den var okey det var sista beck. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Jo det är dragning till nio så ni får veta imonn om jag vann nått eller inte.

TRÄNING: Ja skall köra igen till torsdag så skall jag köra stretchen med har hoppat alldeles för mycket nu. Kan bara hoppas att jag sover natten fram till denna dag med.

ROMAN: Ja jag kör imonn om inget vill annat och det hoppas jag att det inte vill. Ni får veta imonn hur det gick med det.

TECKNING: Ja skall köra till söndag men då på papper och kanske lite till på datorn om jag hinner.

MUSIK: Ja idag hade jag kunna köra men gjorde det inte alls kanske tills imonn.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: