lördag 17 mars 2018

Lördag 17/3-2018 20:22

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt igen kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inget alls igen. Har inte gjort nått idag på hela dagen igen. Så tänkte idag att jag skulle gå igång med stretchen idag till tre tiden men hoppade det med idag hade inte lust med nått idag igen. Kom igång med middagen till fyra tiden hade då idag köttbullar och stripes och såg en serie nä två när jag åt idag. Såg en serie idag innan jag gick igång med middagen det var därför jag var sen idag med middagen. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så fick jag i mig min tomat med tar den efter för jag glömmer att ta när jag äter. Så mer? Jo jag vann inte stort igår men kanske lite idag ni ser på Twitter idag om det gav nått. Så mer? Jo min deklaration stämmer inte så jag kommer nog inte få igen några pengar i år blir nog skyldig tror jag. Och det är skit för jag skulle fått tillbaks 1000 men nu inget alls eller värre jag får betala istället. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja tänkte gå igång idag men hoppade ändå tappade farten och la ner.

ROMAN: Nä inte nått idag heller.

TECKNING: Ja om jag sover så kör jag imonn igen.

MUSIK: Ja till tisdag kanske men jag måste ut och ta ut pengar om jag byter bank så kommer jag inte kunna ta ut sedan så jag måste ta ut till tisdag.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: