lördag 3 mars 2018

Lördag 3/3-2018 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt ja som innan men idag kom jag ur sängen till 11:30 och fick i mig frukosten och tabletterna sedan la jag mig igen. Och idag låg jag till 14:00 innan jag kom ur sängen igen. Så en kass dag som började med kass natt som vanligt. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med pommes och såg två serier när jag åt idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så poppade jag popcorn en påse i mikron. Så mer? Poppade en påse till just nu. Så mer? En kass dag idag jag hoppas att jag sover bättre snart igen.

TRÄNING: Japp körde inte nått idag kände inte för det idag och så kom jag ur sängen till 14:00 så jag hoppade idag igen.

ROMAN: Jaha inget på denna punkt idag heller.

TECKNING: Ja jag kör imonn om jag sover vill säga.

MUSIK: Ja jag lyssnade lite igår och det var så där men jag kanske kan få till det bättre sedan.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: