söndag 4 mars 2018

Söndag 4/3-2018 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov fram till nio tiden men låg kvar i sängen till 11:30 idag. Fick i mig frukosten och sedan även tabletterna och så gick jag igång med dammsugningen till ett tiden. Efter detta så gick jag igång med teckningen och körde den idag fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag fläsk och mos gott mos och löksås. Så såg en film idag när jag åt som var så där men gick ner. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så bäddade jag sägnen och så gick jag igång med träningsmaten. Idag gjorde jag köttfärssås. Så mer? Jo jag vann inte stort för då hade ringt igår och det gjorde de inte. Men jag kan ha vunnit upp till 400000 ser idag när jag kollar mailen ni ser på Twitter idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så packade jag väskan och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt så kommer allt bli bra. Vi håller tummarna för det.

ROMAN: Ja kör imonn om jag sover vill säga jag hoppas på det för det är ett tag sedan nu jag körde.

TECKNING: Ja idag tecknade jag blommor och det blev okey jag körde på datorn idag igen men jag skulle nog ha kört på papper idag. Men jag kör igen kanske senare i veckan så skall jag köra på papper igen.

MUISK: Ja jag kommer nog inte köra denna nä nästa vecka jag skall till vårdcentralen och ta prov till tisdag så den dagen går bort. Men jag lyssnade lite och jag tror att det var okey det jag hörde i alla fall.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: