onsdag 28 februari 2018

Onsdag 28/2.2018 20:11

DAG: Jaha till natt igen och igår somnade jag inte som jag ville men sov sedan rätt okey runt 45 inatt men inte nog med rem. Kom ur sängen till elva och trettio och fick i mig frukosten och tabletterna. Så sedan bestämde jag mig för att inte göra nått idag. Jag ringde till läkarcentralen och de sa att ha låg puls är inte så farligt om det inte är mer fel. Så jag skulle ringa om det gjorde ont igen. Så sedan stack jag till ICA för att handla lite idag och sedan hem igen. Så köpte idag för 500 men då köpte jag två semlor med som jag inte skulle haft. Så skall se till den 15é hur mycket jag har kvar då kommer försvinna 400 som kommer dras automatiskt innan den 15é. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till 16:20 tiden idag var lite sen idag. Så hade idag karréer med stripes och såg en film som var så där. Så mer? Jo morsan ringde idag två gånger en gång innan tre och en gång efter tre. Så hade jag då ont i bröstet men inte inatt jag tror det kan vara annat än hjärtat som gjorde ont innan. Hoppas på det i alla fall. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses till imonn.

TRÄNING: Jaha har packat idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Jaha körde inte nått idag men tills imonn hoppas jag att jag kör igen.

TECKNING: Ja skall köra tills söndag igen på denna punkt.

MUSIK: Japp vi får se när jag kör igen men jag skulle ta och lyssna igen en dag när jag har tid. Vi får se när detta blir.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: