lördag 10 februari 2018

Lördag 10/2-2018 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kanske lite bättre men inatt lyssnade jag på grannen som snarkade. Fick inte så bra sömn sedan och kom ur sängen till 11:00. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:30 tiden. Så sedan stack jag till ICA för att handla sedan hem igen. Har nu 200 så jag kan lägga 100 per vecka tills jag får pengar igen. Men så brukar det var nu. Så mer? Jo jag kom hem och så gick jag igång med middagen jag hoppade stretchen idag. Hade idag karréer med stripes och såg två serier idag så jag hoppas att jag sover inatt. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni ser idag på Twitter om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag igen men till nästa vecka så hoppas jag att jag sover bättre så jag kan köra igen. Jag har bara en serie kvar att se sedan är jag ikapp. Men det är tio avsnitt kvar att se.

ROMAN: Ja idag gick det trögt men jag fick ändå lite gjort och jag är nöjd med detta idag.

TECKNING: Ja kör imonn om allt går som jag vill mer om detta imonn.

MUSIK: Ja till tisdag om jag inte sover annars vet jag inte när kanske annan dag om jag inte sover då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: